Realitatea virutala pentru cresterea profitabilitatii

Experienta clientilor si realitatea virtuala
Pe langa jocuri, este cel mai interesant mod de a folosi realitatea virtuala. Realitatea virtuala deschide noi oportunitati pentru demonstrarea produselor si serviciilor. Feedback-ul primit in urma unor astfel de interactiuni poate aduce informatii valoroase despre clienti.

Vizitarea camerelor fizice pentru a vedea produsul nu mai este necesara. In schimb, putem sa ne imbracam si sa vedem camere virtuale si sa interactionam cu asistentii virtuali de cumparaturi din confortul casei. Partea cea mai buna este ca clientii pot „incerca inainte de a cumpara”. Exemple bune de realitate virtuala si de imbunatatire a experientei clientilor apar din cand in cand – produse cosmetice, retail si chiar calatorind ca tururi hoteliere virtuale.

Realitate virtuala si comunicare in echipa

Realitatea virtuala si echipele de la distanta sunt o potrivire naturala. Comunicarea este o parte indispensabila a unui loc de munca, care a devenit mai flexibila ca niciodata. Realitatea virtuala poate fi urmatorul pas in cresterea productivitatii. In loc sa foloseasca Skype pentru a va conecta cu restul echipei, realitatea virtuala va cufunda echipa in lumea vizualizarii datelor si a conferintelor video. Acesta poate fi un inlocuitor al locului de munca asa cum il stim si nu va dura mult timp.