Obiceiuri rele – partea a doua

Inlocuiti raul cu binele

O modalitate buna de a va impiedica obiceiurile proaste este sa le inlocuiti cu cele mai bune. De exemplu, in loc sa va cumparati marca obisnuita de tigari, ati putea cumpara o tigara electronica si sa o utilizati ori de cate ori simtiti nevoia. Sau, daca aveti tendinta de a va musca unghiile, ati putea avea niste crudite taiate si gata sa le luati ca o alternativa. In mod ideal, noul obicei ar trebui sa fie mai bine pentru dvs., dar ar trebui sa fie, de asemenea, placut daca trebuie sa ramanem la el.

Obtineti ajutor terapeutic

Daca aveti un obicei prost care este cu adevarat adanc inviat sau va distruge in mod semnificativ viata, cum ar fi o dependenta, obtinerea unei terapii comportamentale cognitive este probabil o idee buna. Va va ajuta sa identificati modelele negative si sa va schimbati gandurile pentru a va schimba comportamentul. Poate ca trebuie sa te duci la tratament timp de cel putin 8 saptamani, dar odata ce ai instrumentele pe care te invata, sunt mereu la dispozitia ta si te ajuta.

Cautati sprijin

Sprijinul prietenilor si al familiei este o modalitate excelenta de a sparge acest obicei prost pentru totdeauna, astfel incat sa-i spuneti celor dragi ceea ce incercati sa faceti si de ce. In acest fel, nu numai ca veti avea ajutorul si sprijinul, dar ei vor fi acolo pentru a va mentine responsabilitatea atunci cand va dati batut.

Recompenseaza-te

Fie ca aveti un tort cu un bun prieten cand nu ati fumat timp de cateva zile, nici o trusa noua cand ati renuntat la o masa nesolicitata timp de o luna, va rasplatiti pentru progresul dvs., la intervale regulate, va va ajuta sa ramaneti in cursa.