Cum includem realitatea virtuala in procesul de recrutare

Realitatea virtuala nu mai este despre jocuri – este un instrument care va poate ajuta sa va dezvoltati afacerea, sa eficientizati operatiunile si sa obtineti un avantaj competitiv. Acesta este motivul pentru care multe companii, inclusiv cele care apartin familiei FAANG, pariaza pe aceasta tehnologie.

Inainte de a trece la aplicatiile VR la locul de munca, sa clarificam diferenta dintre realitatea augmentata si realitatea virtuala. Realitatea augmentata suprapune obiectele digitale in lumea reala. Ganditi-va la tot felul de holograme. Realitatea virtuala este o lume complet digitala in care utilizatorul este cufundat cu ajutorul captuselii. Iata mai detaliat cinci moduri de utilizare a tehnologiilor de realitate virtuala in afacerea dvs.

1 Realitate virtuala in recrutare
VR permite solicitantilor de locuri de munca sa isi vada rolul inainte de a intra si sa decida daca li se potriveste. In acest fel, ei vor avea in vedere doar pozitii care rezoneaza cu ambitiile lor de cariera. Trebuie doar sa le ceri sa obtina acces la echipament (sau ochelari de carton), sa instaleze o aplicatie si sa vizioneze videoclipul in realitate virtuala. Videoclipul va arata cautatorului ce implica zilnic rolul lor. VR este o modalitate de a efectua un interviu de pe orice dispozitiv si de oriunde. Interviurile prin intermediul conferintelor video fac adesea candidatii sa se simta tensionate. Mai mult, studiile au aratat ca VR stimuleaza o atmosfera mai relaxata in timpul interviurilor, ceea ce duce la interviul actionat in mod natural. VR este de asemenea utilizat pentru a arata candidatilor exemple practice si sesiuni de pregatire.