Cum face fata in mod corect stresului din viata noastra – II

3 | Exercitii

Stiu, este foarte repetitiv sa vezi cuvintele „sa te activezi” intr-un ghid de auto-ajutor. Sincer, insa, beneficiile exercitiilor fizice obisnuite la nivelul dvs. de stres sunt uriase. Eliberarea de endorfine combate in mod natural stresul. Nici nu trebuie ignorata increderea obtinuta din cauza unei forme de fitness sporite si a aspectului imbunatatit.

Indiferent daca este vorba de cardio, antrenament de forta sau joc sportiv. Oricum ar fi, activitatea fizica sporita va ajuta cauza.

4 | Indepartati persoanele toxice

Eliminarea caracteristicilor negative este la fel de importanta ca injectarea pozitivitatii in lumea ta. Indiferent daca observa semnele unei relatii toxice sau un prieten nevoias, nu trebuie sa ignori semnele. In timp ce va fi dificil pe termen scurt, taierea legaturilor dintre influentele rele din viata ta va aduce calmul in lumea ta.

In schimb, inconjurarea de oameni pozitivi va va face mai fericit in acest proces. La randul sau, nivelul de stres va cadea.

5 | Faceti o pauza de pe social media

La o nota similara, tragandu-va departe de caracteristicile negative ale social media va poate ajuta si bunastarea. Social media aduce multe interactiuni pozitive. Dar vietile false si certurile on-line meschine poate creste rapid de stres. Desi nu este nevoie sa renunti la conturile tale pentru totdeauna, o detoxifiere poate fi inteleapta. Chiar si pentru o saptamana.

Majoritatea oamenilor considera ca, dupa retragerea initiala, considera ca viata este mult mai putin stresanta fara aceste conturi. Mai ales ca WhatsApp ne permite sa ramanem in legatura cu cele care conteaza cel mai mult.